Master of Sales – prakticky zaměřený komplexní program rozvoje obchodu:
● Připravíte si novou komplexní strategii obchodu na míru vaší firmě – ve všech aspektech a souvislostech
● Budete si ji moci nechat kvalitně oponovat
● Zvýšíte tržby a marže
● Hodíte se do pohody
Forma:
● Interaktivní workshopy, mentoring – vše zaměřeno na praxi a použití ve vaší firmě
● Prezenční forma – klidná a dopravně dostupná lokalita na jižní Moravě
Aktuální termíny:
● Zahájení další skupiny 20. března 2025 • rozvrh zde, podrobný obsah modulů na vyžádání
Čtrnáctým rokem organizujeme stovku akcí ročně pro skupinu 1.000 majitelů, manažerů a specialistů z úspěšných firem.
Vybíráme atraktivní témata pro prakticky zaměřené workshopy, které přinášejí okamžité i dlouhodobé efekty pro firmy a lidi v nich.
Aktuální prioritou firem a majitelů je obchod, proto jsme ve spolupráci s Aloisem Eignerem uspořádali sérii akcí na toto téma.
Na základě spokojenosti a přání účastníků pořádáme další běh komplexního programu rozvoje obchodu, který posune obchod ve vaší firmě na novou úroveň.
Těší nás, že cílovou skupinou jsou zejména zkušenější firmy, které jsou v této oblasti na dobré úrovni a přesto usilují o další zlepšení.
Po úspěšném ukončení a naplnění podmínek jednotlivých modulů, zpracování závěrečného projektu a předložení dokončené strategie obchodu vaší firmy obdrží účastník certifikát Master of Sales.
Další reference:
Ing. David Kaprál, MBA
"Excelentní program pro řízení obchodu. Získal jsem množství praktických zkušeností, tipů a inspirace nejen pro obchod, i pro řízení celé firmy. Tyto znalosti využívám každodenně. Vřele doporučuji ředitelům firem i majitelům."
Ing. Milada Matiovská, MBA, MSc.
"Děkuji za výborný refresh v těchto časech, které přinesou řadu výzev a změn. Workshop doporučuju všem, kteří se potřebují zastavit, podívat se na problémy z jiného úhlu pohledu a uchopit řešení efektivním způsobem."
Leo Vaněk, MBA
"Mohu říct, že šlo o nejkomplexnější školení obchodu, s jakým jsem se kdy setkal, navíc nabité spoustou příkladů a zajímavých řešení z praxe. Skvěle připravené!"
Ing. Alice Franková
"Za mne se jednalo o jedno z nejhodnotnějších školení, jaké jsem za poslední roky absolvovala."
Ing. David Kaprál, MBA
"Za mne zatím nejlepší akce zaměřená na organizaci a řízení obchodu, co jsem kdy absolvoval. Celý seminář je smršť praktických tipů a triků, ve kterých se odráží léta zkušeností lektora. Toto školení by měli povinně absolvovat všichni majitelé firem CEO nebo jejich obchodní ředitelé."
Ing. Tomáš Homola, MBA
"Hutné, komplexní, inspirativní a nutící dávat si nepříjemné otázky. Vhodné pro nováčky i zkušené obchodníky prahnoucí po občerstvení svých znalostí."
Ing. Jan Pekař
"Jedním slovem - skvělé. Chtěl bych moc poděkovat za příležitost se účastnit tohoto semináře. Hodně věcí se dá uplatnit nejenom v obchodě, ale i jiných částech firmy a něco dokonce i v osobním životě a mezilidských vztazích. Všem určitě doporučuji, aby si další termín nenechali ujít."
Ing. Radek Hurbánek
"Uchvátil mě představený roky budovaný a praxí ověřený propracovaný model řízení obchodního týmu se skvělým motivačním systémem. Krásný návod, jak přimět stovky lidí jít za společným cílem. Děkuji za inspiraci."
Podrobný obsah programu:
- role a profil obchodníka,
- onboarding a vše co k němu patří (assessment center, development center, pravidla),
- smluvní varianty možné spolupráce s obchodníky, přístupy a motivace,
- systém práce obchodníků, administrativa, time management,
- odměňování obchodníků,
- kariérní řád a vazba na odměňování a prestiž,
- vzdělávání a rozvoj obchodníků,
- zavádění nových poznatků ze vzdělávání do praxe,
- certifikace obchodníků,
- obchodní dovednosti, produktové znalosti a komunikace s klienty, prezentační dovednosti vůči klientům, argumentace, vyjednávání, emoce, haptika,
- cross-selling, down-selling, up-selling,
- aktivity obchodníků a příprava na schůzky s klienty,
- kvalita a kvantita obchodů,
- diverzifikace rizika ve vazbě na počet a významnost obchodů na obchodníka,
- vnitřní a vnější motivace a její vliv na výkon,
- prokrastinace, důslednost a spolehlivost – jejich vliv na obchod,
- obchodní místa a jejich využití,
- a další témata.
VÝSTUP: Zpracované vybrané komponenty strategie obchodu dle témat modulu
- role a profil manažera obchodu / obchodního ředitele,
- onboarding managementu,
- odměňování manažera,
- kariérní řád a vazba na odměňování a prestiž,
- vzdělávání managementu směrem k leadershipu,
- systém vzdělávání obchodu,
- výchova talentů, zastupitelnost a tvorba personálních rezerv,
- management a leadership v obchodě, význam a rozlišení, vedení a řízení atd.,
- odpovědnosti managera, autority manažera, kompetence atd.,
- vedení základních typů porad,
- prezentační dovednosti manažera,
- hodnocení obchodníků a manažerů – roční, čtvrtletní, vazba na strategii
- interpersonální rozhovory – typy rozhovorů, praktické vedení, význam a využití,
- srovnávací parametry a práce s výsledky,
- obchodní místa, jejich kontrola a zvyšování kvality prodeje (mystery shopping, audit, senzorický marketing, IKS),
- tým a týmová spolupráce,
- umění negociace,
- zvládání emocí, pozitivita,
- psychická manipulace,
- kontrolní činnost a její význam.
VÝSTUP: Zpracované vybrané komponenty strategie obchodu dle témat modulu
- zdroje získávání nových kontaktů na klienty a související aktivity,
- slevová politika,
- oslovování a komunikace s klienty – telefon, mail, call centra, directmailing, veletrhy a výstavy, řízené nabídky
- distribuční kanály
- udržení stávajících klientů a práce s nimi, benefity, věrnostní programy, priority a četnost komunikace, reklama, doporučení a potenciál pro další obchod,
- vlivy konkurence,
- servis a servisní aktivity,
- potenciál stávajících klientů,
- CRM, význam, řešení, efektivita, udržování systému a kvality databáze, segmentace klientů, analytika, personalizované interakce se zákazníky, znalost a informace o zákazníkovi, propojení do ostatních firemních systémů, důslednost a udržování systému, GDPR,
- statistiky a jejich využití,
- a další témata.
VÝSTUP: Zpracované vybrané komponenty strategie obchodu dle jednotlivých témat modulu
- firemní strategie vs. strategie obchodu,
- trendy a očekávaný vývoj v obchodě – příležitosti a hrozby,
- mise, vize firmy vs. obchod,
- firemní kultura a hodnotový systém společnosti,
- postavení obchodu v rámci organizační struktury firmy a vymezení vůči ostatním útvarům,
- provázanost s ostatními činnostmi a funkcemi ve firmě – IT, finance, controlling, HR atd.,
- spolupráce s marketingem a jeho význam,
- organizační struktura obchodu,
- plánovací proces,
- analýza fungování obchodu ve firmě,
- příležitosti a možnosti rozvoje a budování obchodu ve firmě,
- zhodnocení dosavadního karierního systému (odměňování, kompetence, motivace, názvosloví obchodníků a manažerů atd.),
- prodejní a konzultační místa a prostory,
- a další témata.
VÝSTUP: Konstrukce obchodní strategie na míru vaší firmě. Zpracované vybrané komponenty strategie obchodu dle jednotlivých témat modulu
- poskytnutí zpětné vazby pro doposud zpracovávanou strategii vedoucí k její finalizaci,
- srovnání vlastní práce vůči ostatním účastníkům,
- prezentace finální kompletní strategie obchodu před odbornou komisí s poskytnutím hodnocení,
- zpětná vazba potřebná pro finalizaci strategie a převzetí “best practices” od ostatních účastníků,
- a další související témata.
VÝSTUP: Komplexní strategie obchodu pro okamžité praktické využití ve firmě
Organizační tým:
Přihlášení, kontakt:
Odborný garant, lektor, dotazy k obsahu a ceně:
- Ing. Alois Eigner, MBA, alois@eigner.cz, tel. +420 606 652 703
Organizační informace, přihlášky:
- Ing. Jiří Slezák, MBA, jirka@smba.cz, tel. +420 602 359 504