
Strategické řízení 12. – 13. 6.
Dobrá strategie zvyšuje perspektivu, hodnotu a výkon firmy. Dáme vám srozumitelný návod i nástroje, jak se tuto manažerskou dovednost naučit.
Otevřete si nové obzory, odpracujete si kus konkrétní užitečné práce ve skupině chytrých lidí z různých oborů. Budete se inspirovat od VIP hostů - majitelů firem, kteří dlouhodobě strategicky firmy řídí.
Uvidíme se na Slovácku v zajímavé firmě.
Výstupem každého účastníka bude konkrétní strategický projekt pro jeho firmu nebo oddělení.
Smyslem je pomoci účastníkům s přípravou, tvorbou a uvedením strategie do praxe. Cílem je dlouhodobě úspěšná firma, která rozvíjí svůj potenciál a všem zúčastněným stranám přináší požadované hodnoty (finance, spokojenost, klid, čas, …).
Konkrétními výstupy jsou návrh celkové nebo dílčí strategie vaší firmy, oddělení nebo projektu.
Modul se koná v rámci MBA pro majitele a manažery.
Budeme se zabývat mj. těmito tématy:
• Strategické řízení - principy, potenciál, pojmy, přístupy, metodiky, zkušenosti
• Konkrétní případové studie firem z různých odvětví
• Kdy a proč firmy potřebují strategii
• Stavební kameny dobré strategie
• Jak úspěšně vytvořit novou strategii, případně aktualizovat stávající
• Analytické metody a přístupy, metodiky pro implementaci
• Postup úspěšného uvedení strategie do života
• Časté chyby a jak se jim vyhnout
• Strategie firmy jako živého organismu
• Diskuze situací v konkrétních firmách a doporučených postupů pro formulování a realizaci strategie
• Příprava pro praktický výstup z modulu
• Interakce & diskuze
Garant modulu:
• Ing. David Kaprál, MBA
Lektoři modulu:
• Jiří Slezák
• David Kaprál
• Filip Hajdík
• Norbert Hrabalík
Místo a čas konání:
pátek + sobota: 9:00-17:00 hod., místo upřesníme
Zpětná vazba účastníků:
• Strategický modul považuji za jeden z klíčových v rámci celého studia MBA. Opakovaně se vracím ke konceptům a technikám, které jsem se zde naučil. Za zásadní považuji koncept 12 základních kamenů dobré strategie. Jako majitel několika výrobních společností si musím neustále uvědomovat, že společnosti řídím právě skrz vizi a strategii, nemohu se spoléhat na operativní manažerská rozhodnutí. Účast doporučuji právě majitelům, případně ředitelům společností, kteří chtějí svou firmu dlouhodobě efektivně řídit. - Peter Surovič, CEO PSG Stavební skupina
• Strategický modul doporučuji všem, kteří mají ve firmě vliv na rozhodování.
Tento modul pomohl naší firmě uvědomit si, jak důležité je mít vytvořenou strategii pro celkové směřování firmy v příštích letech.
Po absolvování jsem začal pohlížet z jiného úhlu pohledu na náplň své práce i na fungování celé naší společnosti. - Adam Pecina, CEO Colorlak Maloobchod
• Jsem rád, že jsem strategický modul absolvoval a čerpám z něj dodnes. Absolvování bych doporučil všem manažerům i vlastníkům. Až zde jsem reálně pochopil nejen co je to firemní vize, mise nebo cíl, ale k čemu je vlastně zapotřebí mít tyto atributy definované. Zjištění na vlastní kůži, že pro budování a vedení firmy stačí jen precizně formulovat tyto základy, je ohromné. Celou dizertační práci jsem pak věnoval tvorbě firemní strategie. - Pavel Haninec, Co-owner MOTMOT Company, s.r.o.
• Díky strategickému modulu jsem si uvědomil, jak moc významné je mít firemní strategii. Strategii, na které se shoduje celá firma, kterou zaměstnanci znají a přijímají ji za svou, aby každý věděl, kam a jak se chceme dostat. Díky strategii máme jeden provaz, za který táhneme jedním směrem. Na téma strategie skupiny jsem následně tvořil disertační práci a dnes je pro nás návodem jak dál. - Jan Hróz, finanční ředitel skupiny COLORLAK
• Díky modulu jsem v rámci projektu budování nové IT firmy definoval novou perspektivní službu a produkt v tržní nice. Modul mi přinesl hlubší vhled do definice základních hodnot firmy. Současně mi pomohl pochopit principy a potenciál jednotlivých strategických analýz. Aktuálně se zajímám o metodiku Scaling Up a stále vidím prostor pro další studium a zdokonalování v této oblasti. - Marek Gach, Symfony, Pimcore analyst and developer
Kontakty:
odborný grarant MBA programu:
Ing. Jiří Slezák, MBA
Dress code: casual / business casual