Řízení nákupu a logistiky 30.11.-1.12. (MBA modul)
Přijměte mimořádné pozvání na výukový modul v rámci MBA programu SAMBA.
Ve skupině 24 manažerů a majitelů firem jsou v tomto termínu poslední dvě místa k dispozici, proto je nabízíme přednostně zájemcům z okruhu podporovatelů SAMBA aktivit.
Tento modul má časovou dotaci 2 dny.
• Ing. Jaroslav Skoták, MBA - je absolventem MBA na Institut Supérieur de Gestion. Působil v oblasti nákupu mj. ve společnosti OKAY a dále např. v E-commerce Holding v rámci skupiny Rockaway Capital.
Guest - spíkři:
• Ing. Bronislav Pánek, MBA - je absolventem MBA na Prague International Business School. Působil 12 let jako Partner v Deloitte Advisory a následně jako Executive Director Advisory Service v EY (Ernst & Young).
• Ing. Subodh Kumar, MBA, Ph.D. - je absolventem MBA na Nottingham Trent University. Je specialistou na oblast nákupu, působil mimo jiné ve společnostech KPMG, UNIPETROL, ČSOB, MÉDEA GROUP a PPF. Mirek Motejlek označil Subodha za Kellnerova cost killera - "Gurkha Subodh Kumar má pověst neúprosného drtiče nákladů. Jako šéf procurementu PPF Group se stal téměř legendou. Pro mnohé dodavatele konglomerátu Petra Kellnera představuje doslova noční můru."
Budeme se zabývat mj. těmito tématy:
• Řízení nákupu
• Nákup ve vazbě na logistiku
• Nákupně-logistický model výrobních společností
• Nákupně-logistický model retail společností
• Logistické procesy a jejich vazba na nákup
• Logistika výrobních společností, jejich specifika a odlišnosti
• Logistika retail, jejich specifika a odlišnosti
• Logistika e-commerce, jejich specifika a odlišnosti
• Logistika FMCG e-commerce, teplotní řetězce při dopravě k zákazníkovi
• Nápočty obrátkovostí skladových zásob, modelové případy „ideálního“ skladu
• Nápočty paleto-dní a objemu skladových zásob v kusech, financí a m3
• Nápočty cen IN/OUT kusů
• Sales B2B a B2C a jejich vazba na nákup
• Tržní marketshare a vazba na nákupní model
• Máte retail společnost a chcete začít s e-commerce, jakožto druhou nohou? Víte co vás čeká?
• Máte e-commerce společnost a chcete vstoupit na pole retailu? Víte co vás čeká?
• Jak nastavit prodejní ceny, při paralelním prodeji retail a e-commerce a dopady na nákup při změně obchodního modelu
• Aftersales služby a jejich vazba na nákup
• Poprodejní servis a dopady na reverzní logistiku
• Poprodejní servis a vliv na nákup, vazba reklamace/nákup
• Reverzní logistika a její vazba na nákup
• Reverzní logistika, komplexní nastavení ve společnosti
• Odpisy, likvidace, reklamace, uplatnění pojištění
• Kodifikace poškození zboží a vracení do prodeje za nejvyšší cenu akceptovatelnou trhem, v porovnání s kategoriemi zboží a mírou poškození
• Nápočtové koeficienty pro reverzní logistiku, nákladovost
• Vtok všech parametrů do P&L
• Departmenty nákup, logistika, reverzní logistika, sales, aftersales služby a jejich vazby a dopady na podnikové finance, do P&L
• Základní nastavení P&L a pohled na klíčové parametry
• Řízení jednotlivých departmentů a jejich dopad na podnikové finance
• Dopady na výslednou Ebitdu
Místo konání: přednáškové prostory Oblastní unie neslyšících, Jungmannova 972/25, Olomouc
Kontakty:
odborný grarant MBA programu:
Ing. Jiří Slezák, MBA
organizační a administrativní záležitosti:
Ing. Pavel Klein
Dress code: casual / business casual